ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ:
Επισήμανση προορισμών, πεποιθήσεων, δεισιδαιμονιών, λαογραφίας και αντικειμένων της Ταϊλάνδης ως μέρος της αφήγησης της σειράς για να ταξιδέψει τους παίκτες για να ανακαλύψουν τις πολιτιστικές δεισιδαιμονίες και τη λαογραφική κουλτούρα της Ταϊλάνδης.
Μπανγκόκ, 8 Αύγουστος 2023 – Η Αρχή Τουρισμού της Ταϊλάνδης (TAT) συνεργάζεται με την Yggdrazil Group, προγραμματιστή της σειράς παιχνιδιών Home Sweet Home και την Ogilvy (Ταϊλάνδη) για την κυκλοφορία του ολοκαίνουργιου διαδικτυακού παιχνιδιού μάχης Home Sweet Home: Online με στόχο διεγερτικά ταξίδια στην Ταϊλάνδη μεταξύ των Gen Z, Gen Alpha και Native Digitals παγκοσμίως.
Ο κ. Nithee Seeprae, Αναπληρωτής Διοικητής της ΤΑΤ για την Ψηφιακή Έρευνα και Ανάπτυξη, δήλωσε «Αναγνωρίζουμε την ελκυστικότητα της σειράς παιχνιδιών Home Sweet Home με περιπέτεια τρόμου ανάμεσα στους παγκόσμιους γνώστες της τεχνολογίας, τους παίκτες και τους δεισιδαίμονες στην αφήγηση της ιστορίας που αξιοποιεί την ταϊλανδέζικη μυθολογία, τις πεποιθήσεις και τη βαθιά κουλτούρα. Υποστηρίζοντας την κυκλοφορία της τελευταίας έκδοσης, στοχεύουμε να εμπνεύσουμε τους παίκτες να μετατρέψουν την εμπειρία τους στο παιχνίδι σε ένα πραγματικό πολιτιστικό και πνευματικό ταξίδι στην Ταϊλάνδη.»
Η σειρά παιχνιδιών Home Sweet Home είναι περιπέτειες τρόμου στις οποίες η αφήγηση επικεντρώνεται στις ταϊλανδέζικες πεποιθήσεις και μυστήρια, λαογραφία και αντικείμενα, όπως φυλαχτά που ταξιδεύουν τους παίκτες σε ένα συναρπαστικό ταξίδι στη βαθιά δεισιδαιμονία και τη λαογραφία της Ταϊλάνδης καθώς προχωρούν παιχνίδι. Οι παίκτες πρέπει να πολεμήσουν και να αποφύγουν φαντάσματα και κακά πνεύματα και να λύσουν παζλ.
Το παιχνίδι διαθέτει επίσης πραγματικές τοποθεσίες στην Ταϊλάνδη, όπως το ιστορικό πάρκο Phimai στο Nakhon Ratchasima, το Khum Khun Phaen (δείγμα ενός αρχαίου σπιτιού ταϊλανδέζικου στιλ) στο Suphan Buri και το Hala Bala Wildlife Sanctuary στη Yala καθώς οι παίκτες προχωρούν σε ένα ταξίδι στο εμπειρία στο παιχνίδι.
Το έργο Home Sweet Home: Online είναι σύμφωνο με τη συνεχιζόμενη στρατηγική της TAT για την αξιοποίηση της τεχνολογίας και της καινοτομίας στη μετατροπή του Ταϊλανδικού τουρισμού σε Έξυπνο Τουρισμό.
Ένα πρόσφατο ερωτηματολόγιο μεταξύ των παικτών σχετικά με την εργασία «The Hunt for Amazing Cultures» του δωρεάν επεισοδίου Home Sweet Home: Online έδειξε ότι από τα τουριστικά αξιοθέατα της Ταϊλάνδης ήταν τα εθνικά πάρκα που είχαν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για αυτούς, ενώ το ταϊλανδέζικο street food ήταν αναγνωρίζεται από το ένα τρίτο των συμμετεχόντων, και τα φεστιβάλ της Ταϊλάνδης, ιδίως το Songkran. Αυτό υπογραμμίζει τη συνεχιζόμενη προώθηση των θεμελίων ήπιας ισχύος του βασιλείου.
Η TAT αναμένει ότι τουλάχιστον 500,000 άτομα ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στο παιχνίδι και για την ευαισθητοποίηση για τον τουρισμό της Ταϊλάνδης τουλάχιστον 900,000 άτομα.
Περισσότερα για το παιχνίδι στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://www.homesweethomegame.com/