ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ:
Το υπουργικό συμβούλιο ενέκρινε έναν προϋπολογισμό 433 εκατομμυρίων μπατ για το Υπουργείο Τουρισμού και Αθλητισμού για την ενίσχυση του τουρισμού κατά τους βραδύτερους μήνες μέσω ψηφιακών εκστρατειών και εκδηλώσεων. Με επικεφαλής την Αρχή Τουρισμού της Ταϊλάνδης (TAT), η πρωτοβουλία αναμένεται να αυξήσει τα έσοδα του εσωτερικού τουρισμού κατά 20% στα 1.2 τρισεκατομμύρια μπατ φέτος, μειώνοντας την εξάρτηση της Ταϊλάνδης από διεθνείς τουρίστες.
Ο υπουργός Τουρισμού Sermsak Pongpanit περιέγραψε δύο βασικά προγράμματα στο πλαίσιο της εκστρατείας «The Charm of Thai» για την τόνωση των ταξιδιών στις πέντε περιοχές της χώρας, ενθαρρύνοντας τόσο τους εγχώριους όσο και τους διεθνείς τουρίστες να εξετάσουν το ενδεχόμενο παραμονής μεγαλύτερης διάρκειας.
Η πρώτη προσπάθεια, ένα έργο 280 εκατομμυρίων μπατ, περιλαμβάνει τη συνεργασία με διαδικτυακούς ταξιδιωτικούς πράκτορες όπως η Agoda και το TripAdvisor για την προσφορά ταξιδιωτικών πακέτων τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο. Ελπίζεται να δημιουργήσει 2.8 δισεκατομμύρια μπατ σε συναλλαγές και να προσελκύσει 185,000 επισκέπτες.
Το δεύτερο πρόγραμμα θα επικεντρωθεί σε τοπικά φεστιβάλ και εκδηλώσεις τον Σεπτέμβριο, προωθώντας τις δαπάνες σε μεγάλες και αναδυόμενες πόλεις. Εκδηλώσεις όπως το Φεστιβάλ Τέχνης και Μουσικής του Τσιάνγκ Μάι και το Διεθνές Μουσικό Φεστιβάλ Chon Buri αναμένεται να αποφέρουν περίπου 750 εκατομμύρια μπατ.
Για το 2025, η TAT στοχεύει σε αύξηση εσόδων κατά 7.5% εστιάζοντας στον εγχώριο τουρισμό για να μετριάσει τους κινδύνους από τις παγκόσμιες αβεβαιότητες. Παρά τον συντηρητικό στόχο των 205 εκατομμυρίων ταξιδιών εσωτερικού, από 220 εκατομμύρια, η TAT παραμένει αισιόδοξη για την επίτευξη υψηλότερων μεγεθών και εσόδων μέσω στρατηγικών προωθήσεων και συνεργασιών.
Το προηγούμενο είναι ένα δελτίο τύπου από το τμήμα δημοσίων σχέσεων της κυβέρνησης της Ταϊλάνδης.