ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ:
Ο υπουργός του Πρωθυπουργού Jiraporn Sinthuprai ανακοίνωσε σχέδια για εισαγωγή νέων κανονισμών γνωστών ως «Dee-Delivery» για τη βελτίωση της προστασίας των καταναλωτών για τους διαδικτυακούς αγοραστές στην Ταϊλάνδη.
Έχοντας τεθεί σε ισχύ μετά τη δημοσίευσή τους στη Βασιλική Εφημερίδα τον Ιούλιο, ο Jiraporn είπε ότι αυτά τα μέτρα θα επιβάλουν αυστηρότερη εποπτεία των διαδικτυακών συναλλαγών για την καταπολέμηση της απάτης και την ενίσχυση της διαφάνειας. Οι εταιρείες παράδοσης θα πρέπει να αποκαλύπτουν λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τους υπαλλήλους και τους πωλητές τους, να επιτρέπουν στους καταναλωτές να επιθεωρούν τα προϊόντα πριν από την πληρωμή και να επιτρέπουν την επιστροφή χρημάτων εντός πέντε ημερών.
Οι νέοι κανονισμοί αντιμετωπίζουν διάφορα ζητήματα που αναφέρονται στο Γραφείο του Συμβουλίου Προστασίας των Καταναλωτών (OCPB), συμπεριλαμβανομένων καταγγελιών για μη ζητηθέντα δέματα που απαιτούν πληρωμή κατά την παράδοση και δυσκολίες στην εξασφάλιση επιστροφών για τα επιστρεφόμενα αγαθά. Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς, οι εταιρείες παράδοσης πρέπει να πραγματοποιούν πληρωμές πέντε ημερών, δίνοντας στους καταναλωτές άφθονο χρόνο για να αξιολογήσουν τις αγορές τους και να ξεκινήσουν τις επιστροφές εάν είναι απαραίτητο.
Οι υπηρεσίες παράδοσης πρέπει επίσης να παρέχουν πλήρεις λεπτομέρειες σχετικά με τον αποστολέα και την επιχείρηση, το πλήρες όνομα του παραλήπτη και έναν αριθμό παρακολούθησης για κάθε δέμα, ώστε να δίνεται χρόνος στους καταναλωτές να επαληθεύσουν τις παραδόσεις και να απορρίψουν μη ικανοποιητικά αγαθά.
Με την εφαρμογή της υπηρεσίας «Dee-Delivery», ο υπουργός Jiraporn επιβεβαιώνει ότι οι διαδικτυακές αγορές της Ταϊλάνδης θα γίνουν ασφαλέστερες και πιο υπεύθυνες, διασφαλίζοντας ένα δίκαιο και ασφαλές περιβάλλον αγορών.
Το προηγούμενο είναι ένα δελτίο τύπου από το τμήμα δημοσίων σχέσεων της κυβέρνησης της Ταϊλάνδης.