ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ:
Το Koh Samui ξεκίνησε μια γαστρονομική εκστρατεία για να αναδείξει την κατάστασή του ως ο κορυφαίος προορισμός ευεξίας της Ταϊλάνδης, με μια πρωτοβουλία που ονομάζεται «SAMUI SAVOR, Beyond Boarding Pass, Beyond health…through taste». Η εκστρατεία είναι μια συλλογική προσπάθεια που περιλαμβάνει την Bangkok Airways, την Bangkok Dusit Medical Services, την Αρχή Τουρισμού της Ταϊλάνδης και διάφορους τοπικούς εταίρους.
Η προσφορά προσφέρει εκπτώσεις σε επισκέπτες που επιδεικνύουν την κάρτα επιβίβασής τους σε οποιοδήποτε από τα 42 συμμετέχοντα εστιατόρια του νησιού και την ευκαιρία να κερδίσουν αεροπορικά εισιτήρια εσωτερικού. Η πρωτοβουλία καλύπτει ένα ευρύ φάσμα επιλογών για φαγητό, από εκλεκτά εστιατόρια που έχουν εγκριθεί από τον Οδηγό Michelin έως τοπικά εστιατόρια, καφέ και καταστήματα τροφίμων με επίκεντρο την υγεία.
Ο Ploenphit Kosonyuthasan, διευθυντής Tourism and Alliance Marketing Promotion στην Bangkok Airways, εξήγησε ότι η πρωτοβουλία στοχεύει να επιστήσει την προσοχή στις ποικίλες γαστρονομικές προσφορές του Koh Samui, υποστηρίζοντας τη διπλή του φήμη ως προορισμό τόσο για τους λάτρεις του φαγητού όσο και για όσους αναζητούν ευεξία.
Εκτός από την τόνωση του τουρισμού, η εκστρατεία έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίξει τα τοπικά εστιατόρια και να προωθήσει πρακτικές αειφόρου τουρισμού στο νησί. Διαρκεί από τις 20 Μαΐου έως τις 30 Σεπτεμβρίου, κατά τη διάρκεια της οποίας οι πελάτες μπορούν να συμμετάσχουν σε μια τυχερή κλήρωση για να κερδίσουν ένα από τα 20 βραβεία πτήσεων εσωτερικού για δύο, ενισχύοντας την ελκυστικότητα της επίσκεψης στο Koh Samui αυτούς τους μήνες.