Η Αρχή Τουρισμού της Ταϊλάνδης ανακοινώνει την εναρκτήρια συνεργασία με την Tourism Cares

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ:

Το «Tourism Cares Meaningful Travel FAM with Thailand» έφερε 14 εκπροσώπους από διάφορους τομείς της τουριστικής βιομηχανίας για να ανακαλύψουν σημαντικές εμπειρίες, όπως η συνεργασία με τοπικούς επιχειρηματίες και κοινότητες της Ταϊλάνδης στην Μπανγκόκ και το Κράμπι, από τις 6 έως τις 14 Μαρτίου 2024.

Μπανγκόκ, 15 Μαρτίου 2024 – Η Αρχή Τουρισμού της Ταϊλάνδης (TAT) είναι ενθουσιασμένη που ανακοινώνει την εναρκτήρια συνεργασία της με την Tourism Cares, έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό που εδρεύει στις ΗΠΑ, αφιερωμένος στην προώθηση της βιωσιμότητας στον ταξιδιωτικό και τουριστικό κλάδο. Αυτή η συνεργασία πηγάζει από μια ισχυρή πίστη στην ικανότητα του ταξιδιωτικού τομέα να δημιουργεί θετικές κοινωνικές, περιβαλλοντικές και οικονομικές επιπτώσεις.

Επικεντρωμένη στην προώθηση της τουριστικής βιωσιμότητας της Ταϊλάνδης, η TAT έχει εφαρμόσει διάφορες πρωτοβουλίες για την υλοποίηση των Στόχων Αειφόρου Τουρισμού (STG). Παραδείγματα περιλαμβάνουν προγράμματα τυποποίησης όπως STARS, CF Hotels, Green Leaves και Thailand Tourism Awards (TTA), με στόχο να παρακινήσουν τους Ταϊλανδούς προμηθευτές να ενσωματώσουν βιώσιμες πρακτικές.

Στην αγορά των ΗΠΑ, η TAT συνεργάζεται με την Tourism Cares, έναν οργανισμό που υπήρξε καταλύτης για θετικές αλλαγές για περισσότερες από δύο δεκαετίες. Συγκεντρώνουν παγκόσμιους ενδιαφερόμενους στην τουριστική βιομηχανία για να συμβάλουν στην ευημερία των τοπικών κοινοτήτων μέσω διαφόρων πρωτοβουλιών, συμπεριλαμβανομένου του προγραμματισμού, της εκπαίδευσης και των πόρων.

Ο κ. Siripakorn Cheawsamoot, Αναπληρωτής Κυβερνήτης της TAT για το Διεθνές Μάρκετινγκ – Ευρώπη, Αφρική, Μέση Ανατολή και Αμερική, δήλωσε «Η TAT είναι στην ευχάριστη θέση να συνεργάζεται με την Tourism Cares, καθώς μοιραζόμαστε το κοινό όραμα ότι τα ταξίδια μπορούν να προσφέρουν ουσιαστικές εμπειρίες για τους ταξιδιώτες και τους ανθρώπους και τις κοινότητες που επισκέπτονται. Με το να γίνουμε συνεργάτης προορισμού της Tourism Cares, πιστεύουμε ότι οι τουριστικές επιχειρήσεις της Ταϊλάνδης θα αποκτήσουν πολύτιμες πληροφορίες για τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών των ΗΠΑ όσον αφορά τα βιώσιμα ταξίδια. Αυτή η συνεργασία θα μας επιτρέψει να βελτιώσουμε τις προσφορές μας και να ανταποκριθούμε καλύτερα στις ανάγκες αυτών των συνειδητών ταξιδιωτών».

Το 2023, η Ταϊλάνδη υποδέχτηκε περίπου 930,000 ταξιδιώτες στις ΗΠΑ, σημειώνοντας αύξηση 112% (μετά τον Covid) από το προηγούμενο έτος. Οι ταξιδιώτες των ΗΠΑ αναζητούν μια μοναδική εμπειρία που συνδέεται βαθιά με τις τοπικές κοινότητες.

Το 2024, η TAT αναμένει ότι η χώρα θα συγκεντρώσει συνδυασμένα έσοδα από τον τουρισμό που θα κυμαίνονται από περίπου 1.54 έως 1.92 δισεκατομμύρια μπατ από τη διεθνή αγορά και 0.86 έως 1.08 δισεκατομμύρια μπατ από την εγχώρια αγορά ως μέρος του βασικού σεναρίου.

Για να βοηθήσει το ταξιδιωτικό εμπόριο και τους ταξιδιώτες με αειφορία να δημιουργήσουν γρήγορα μια λίστα ελεγμένων, βιώσιμων οργανισμών που έχουν θετικές κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις στους προορισμούς, η TAT συνεργάστηκε στον Tourism Cares Meaningful Travel Map of Thailand προσθέτοντας 15 Impact Partners, με άλλους να ακολουθήσουν. Ο χάρτης μπορεί να προβληθεί στο https://www.tourismcares.org/thailand.

Ο κ. John Sutherland, Senior Director of Community Impact στο Tourism Cares, εξέφρασε ενθουσιασμό σχετικά με το εγχείρημα του οργανισμού στη Νοτιοανατολική Ασία, χαρακτηρίζοντας το ως μια σημαντική συνεργασία με την Ταϊλάνδη. Αναγνώρισε την εξέχουσα θέση της Ταϊλάνδης στις προσπάθειες βιωσιμότητας της περιοχής και τόνισε τις δυνατότητες που παρατηρήθηκαν κατά την πρόσφατη Tourism Cares Meaningful Travel FAM με την Ταϊλάνδη.

«Κατά τη διάρκεια της περασμένης εβδομάδας, αλληλεπιδράσαμε ενεργά με τις τοπικές αρχές, τα άτομα και τις κοινότητες, ενθαρρύνοντας ουσιαστικές ανταλλαγές ιδεών για να διασφαλίσουμε ότι τα ταξίδια θα χρησιμοποιηθούν ως δύναμη για το καλό. Η συνεργασία μεταξύ της Tourism Cares και της TAT είναι έτοιμη να εισαγάγει βιώσιμα προϊόντα και υπηρεσίες της Ταϊλάνδης στις αγορές των ΗΠΑ, ώστε να επηρεάσει θετικά τους ανθρώπους και τα μέρη της Ταϊλάνδης».

Από τις 6 έως τις 14 Μαρτίου 2024, η TAT και η Tourism Cares διοργάνωσαν το «Tourism Cares Meaningful Travel FAM with Thailand». Μαζί, έφεραν 14 εκπροσώπους από διάφορους τομείς της τουριστικής βιομηχανίας στην Ταϊλάνδη, προσφέροντάς τους ουσιαστικές εμπειρίες, όπως η συνεργασία με τοπικούς επιχειρηματίες και κοινότητες της Ταϊλάνδης στην Μπανγκόκ και το Κράμπι.

Ο αναπληρωτής κυβερνήτης του TAT, κ. Cheawsamoot τόνισε ότι «Βάζοντας τη βιωσιμότητα στο επίκεντρο των στρατηγικών μας, ένα βιώσιμο ταξίδι, καθώς αυτό δεν θα ήταν δυνατό χωρίς ένα μέσο βιώσιμης μεταφοράς.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεχίσουμε τη συνεργασία μας με την Delta Air Lines και την Korean Air για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά μετά την έναρξη της εκστρατείας Feel Thailand with Delta Air Lines το 2022. Η προσβασιμότητα των ταξιδιωτών των ΗΠΑ στην Ταϊλάνδη μέσω της πρωτοβουλίας έκανε τα ταξίδια απρόσκοπτα και μείωσε το άγχος συχνά συνοδεύει ένα διεθνές ταξίδι. Φέτος, προωθούμε τις προσπάθειές μας για να διασφαλίσουμε ότι αυτή η προσβασιμότητα θα εξελιχθεί σε έναν πιο υπεύθυνο τρόπο ταξιδιού για το ταξίδι κάθε πελάτη».

Ο κ. Andrew Kim, Διευθυντής Πωλήσεων για την Κορέα και τη Νοτιοανατολική Ασία της Delta Air Lines, εξέφρασε «Βλέπουμε τη βιωσιμότητα όχι ως επιλογή αλλά ως τρόπο ζωής. Τα άτομα δεν χρειάζεται να ανταλλάσσουν την πολυτέλεια με τη βιωσιμότητα, καθώς ενσωματώνουμε ομαλά και τα δύο. Είμαστε ενθουσιασμένοι με την επέκταση της συνεργασίας μας με την Ταϊλάνδη και νιώθουμε μεγάλη υπερηφάνεια που η Ταϊλάνδη αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του Προγράμματος Αειφορίας Delta».

Μετά την ανακοίνωση της συνεργασίας μεταξύ της ΤΑΤ και της Tourism Cares, πραγματοποιήθηκε μια εκπαιδευτική συνάντηση στο Peninsula Bangkok Hotel για ένα κοινό της Ταϊλάνδης από επιχειρηματίες στον τομέα του τουρισμού. Η ατζέντα περιλάμβανε μια παρουσίαση από την Tourism Cares και μια συζήτηση σε πάνελ με θέμα «Δημιουργία ενός βιώσιμου ταξιδιού στην Ταϊλάνδη προσαρμοσμένο στην ταξιδιωτική αγορά των ΗΠΑ», με επικεφαλής στελέχη από τον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα της τουριστικής βιομηχανίας. Η συνεδρία ολοκληρώθηκε με μια ευκαιρία δικτύωσης για τους συμμετέχοντες στο FAM και τους Ταϊλανδούς προμηθευτές.

Εγγραφή
Goongnang Suksawat
Η Goong Nang είναι μεταφραστής ειδήσεων που έχει εργαστεί επαγγελματικά για πολλούς ειδησεογραφικούς οργανισμούς στην Ταϊλάνδη για πολλά χρόνια και έχει συνεργαστεί με το The Pattaya News για πέντε χρόνια. Ειδικεύεται κυρίως στις τοπικές ειδήσεις για το Πουκέτ, την Πατάγια, καθώς και ορισμένες εθνικές ειδήσεις, με έμφαση στη μετάφραση μεταξύ ταϊλανδέζικου στα αγγλικά και ως ενδιάμεσος μεταξύ δημοσιογράφων και αγγλόφωνων συγγραφέων. Κατάγεται από το Nakhon Si Thammarat, αλλά ζει στο Πουκέτ και το Κράμπι εκτός από τις μετακινήσεις μεταξύ των τριών.