Έρευνα της Αρχής Τουρισμού της Ταϊλάνδης αποκαλύπτει αυξήσεις στις τουριστικές δαπάνες

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ:

Έρευνα της Αρχής Τουρισμού της Ταϊλάνδης (TAT) αποκάλυψε ότι οι ξένοι τουρίστες αύξησαν τις δαπάνες τους για διαμονή μετά την πανδημία, δείχνοντας προτίμηση σε πολυτελή ξενοδοχεία ή θέρετρα παρά τα υψηλότερα αεροπορικά εισιτήρια.

Η έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 30,054 τουρίστες το 2023, τόνισε ότι η μέση δαπάνη ανά ταξίδι αυξήθηκε στα 50,900 μπατ, σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια. Το κόστος διαμονής αντιπροσώπευε σημαντικό μέρος αυτής της δαπάνης, κατά μέσο όρο 23,518 μπατ ανά ταξίδι.

Η έρευνα έδειξε επίσης μια μετατόπιση στις προτιμήσεις για φαγητό μεταξύ των τουριστών, με αύξηση όσων επιλέγουν το street food, από 63% σε 77.3%. Αυτή η αλλαγή οδήγησε σε μείωση της μέσης δαπάνης για τρόφιμα και ποτά στα 4,094 μπατ, από 5,875 μπατ το 2019.

Το Café hopping έχει αναδειχθεί ως μια νέα τάση, αυξάνοντας τη δημοτικότητα μεταξύ των τουριστών. Το TAT παρατήρησε πρότυπα δαπανών μεταξύ διαφορετικών εθνικοτήτων, με τους τουρίστες από τη Μέση Ανατολή να είναι οι μεγαλύτεροι δαπανητές, ακολουθούμενοι από επισκέπτες από την Ωκεανία, τις ΗΠΑ και την Ευρώπη.

Η έρευνα ανέδειξε το εξελισσόμενο τοπίο των ταξιδιωτικών κρατήσεων, με την πλειονότητα των μεμονωμένων ταξιδιωτών (53.7%) να χρησιμοποιούν διαδικτυακές πλατφόρμες για την οργάνωση ταξιδιών. Παρόλα αυτά, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες και οι τουριστικοί πράκτορες εξακολουθούν να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στον κλάδο.

Η ψηφιακή στρατηγική του TAT περιλαμβάνει ένα σημαντικό αίτημα προϋπολογισμού για το οικονομικό έτος 2024 με στόχο τη μόχλευση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τη στόχευση πιθανών τουριστών. Πλατφόρμες όπως το TikTok έχουν σημειώσει αξιοσημείωτη ανάπτυξη, υποδεικνύοντας την αποτελεσματικότητα του περιεχομένου σύντομου βίντεο στην προσέλκυση νέων επισκεπτών. Η TAT σχεδιάζει να συνεργαστεί με παράγοντες επιρροής για την περαιτέρω προώθηση των προορισμών και των δραστηριοτήτων της Ταϊλάνδης, αξιοποιώντας την εκτεταμένη εμβέλεια της παγκόσμιας παρουσίας της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Το προηγούμενο είναι ένα δελτίο τύπου από το τμήμα δημοσίων σχέσεων της κυβέρνησης της Ταϊλάνδης.

Εγγραφείτε
Goongnang Suksawat
Η Goong Nang είναι μεταφραστής ειδήσεων που έχει εργαστεί επαγγελματικά για πολλούς ειδησεογραφικούς οργανισμούς στην Ταϊλάνδη για πολλά χρόνια και έχει συνεργαστεί με το The Pattaya News για περισσότερα από τέσσερα χρόνια. Εξειδικεύεται κυρίως στις τοπικές ειδήσεις για το Πουκέτ, την Πατάγια, καθώς και ορισμένες εθνικές ειδήσεις, με έμφαση στη μετάφραση από τα ταϊλανδικά στα αγγλικά και ως ενδιάμεσος μεταξύ των ρεπόρτερ και των αγγλόφωνων συγγραφέων. Κατάγεται από το Nakhon Si Thammarat, αλλά ζει στο Πουκέτ και το Κράμπι εκτός από τις μετακινήσεις μεταξύ των τριών.