Η Ταϊλάνδη βλέπει αύξηση στις τουριστικές δαπάνες κατά την περίοδο της κινεζικής Πρωτοχρονιάς

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ:

ΜΠΑΝΓΚΟΚ, 8 Φεβρουαρίου 2024 – Στοιχεία από τον κορυφαίο παγκόσμιο πάροχο ταξιδιωτικών υπηρεσιών Ομίλου Trip.com αποκάλυψαν ότι η Ταϊλάνδη θα σημειώσει αύξηση 44.3% στις συνολικές δαπάνες ταξιδιού για εισερχόμενες κρατήσεις συγκρίνοντας τη φετινή εορταστική περίοδο της Κινεζικής Πρωτοχρονιάς (CNY) με την περίοδο CNY του 2023, με τις δαπάνες για Οι εξερχόμενοι ταξιδιώτες αυξήθηκαν κατά 70.8%.

Μέρος του λόγου για την αύξηση των δαπανών θα μπορούσε να οφείλεται στους τουρίστες της Νοτιοανατολικής Ασίας που πραγματοποιούν ταξίδια μεγαλύτερης απόστασης, με περισσότερους ταξιδιώτες να ταξιδεύουν πέρα ​​από τη Νοτιοανατολική Ασία (SEA) για την περίοδο CNY του 2024. Πέρυσι, το 72% των ταξιδιών της CNY ήταν εντός θαλάσσης, αλλά αυτό μειώθηκε στο μισό (50.2%), με το άλλο μισό να επισκέπτεται προορισμούς πιο μακριά.

Ίσως δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι χώρες της Θάλασσας που έχουν αργίες για το Κινεζικό Νέο Έτος (Σιγκαπούρη, Μαλαισία, Βιετνάμ, Ινδονησία, Φιλιππίνες, Μπρουνέι) βλέπουν περισσότερα ταξίδια κατά τη διάρκεια της εβδομάδας του CNY από χώρες που δεν έχουν αργίες CNY (Ταϊλάνδη, Καμπότζη, Λάος , Μιανμάρ). Την εβδομάδα του CNY, οι χώρες με αργίες CNY αποτελούν το 69.1% όλων των κρατήσεων SEA, έναντι 59% όλων των κρατήσεων SEA για την εβδομάδα πριν από το CNY.

Άλλες δύο τάσεις που διασχίζουν τις αγορές είναι η επιμήκυνση των παραθύρων κρατήσεων και η δημοτικότητα των θεματικών πάρκων. Οι ταξιδιώτες προγραμματίζουν πλέον τα ταξίδια τους εκ των προτέρων, με το παράθυρο κρατήσεων για ταξίδια που προέρχονται από την Ταϊλάνδη να υπερτετραπλασιάζεται - από εννέα ημέρες σε 40 ημέρες - αυτό το CNY σε σύγκριση με πέρυσι. Αυτό ήταν παρόμοιο με τη Μαλαισία, όπου το παράθυρο κράτησης αυξήθηκε από 12 ημέρες σε 51 ημέρες, με τη Σιγκαπούρη να σημειώνει αύξηση δυόμισι φορές – από 18 ημέρες σε 46 ημέρες.

Εν τω μεταξύ, τα θεματικά πάρκα κυριαρχούν για τα πιο δημοφιλή αξιοθέατα για τουρίστες από τη Νοτιοανατολική Ασία. Η Disneyland του Χονγκ Κονγκ είναι η κορυφαία επιλογή για ταξιδιώτες από την Ταϊλάνδη, τη Σιγκαπούρη και τη Μαλαισία, με τα Universal Studios Japan. Τόκιο Disneyland; Universal Studios Σιγκαπούρη; και Warner Bros Studio Tour Tour Tokyo – The Making of Harry Potter αποτελούν τα υπόλοιπα πέντε κορυφαία αξιοθέατα των ταξιδιωτών της Ταϊλάνδης στο εξωτερικό.

Η κα Diane Cui, Γενική Διευθύντρια της Trip.com Thailand, δήλωσε: «Την περασμένη εβδομάδα, συνεργαστήκαμε με την Αρχή Τουρισμού της Ταϊλάνδης για να φιλοξενήσουμε μια ζωντανή συνεδρία Super World Trip BOSS Live στη Μπανγκόκ, η οποία κέρδισε 100 εκατομμύρια THB GMV σε μια μέρα. Αναμένουμε ότι η ταξιδιωτική βιομηχανία στην Ταϊλάνδη θα συνεχίσει την υγιή ανάκαμψή της φέτος, ειδικά με την πρόσφατη υπογραφή της συμφωνίας για τα ταξίδια χωρίς βίζα μεταξύ των κυβερνήσεων της Ταϊλάνδης και της Κίνας, και ανυπομονούμε να καλωσορίσουμε περισσότερους επισκέπτες από όλο τον κόσμο σε αυτήν την όμορφη χώρα .»

Το προηγούμενο είναι ένα δελτίο τύπου που δημοσιεύεται με πλήρη άδεια και εξουσιοδότηση από τον οργανισμό ή τους οργανισμούς που αναφέρονται στο υλικό δημοσίων σχέσεων και στα μέσα TPN. Οι δηλώσεις, οι σκέψεις και οι απόψεις του οργανισμού που εμπλέκονται στο δελτίο τύπου είναι εξ ολοκλήρου δικές τους και ενδέχεται να μην αντιπροσωπεύουν απαραίτητα εκείνες του TPN media και του προσωπικού του.

Εγγραφή
Goongnang Suksawat
Η Goong Nang είναι μεταφραστής ειδήσεων που έχει εργαστεί επαγγελματικά για πολλούς ειδησεογραφικούς οργανισμούς στην Ταϊλάνδη για πολλά χρόνια και έχει συνεργαστεί με το The Pattaya News για πέντε χρόνια. Ειδικεύεται κυρίως στις τοπικές ειδήσεις για το Πουκέτ, την Πατάγια, καθώς και ορισμένες εθνικές ειδήσεις, με έμφαση στη μετάφραση μεταξύ ταϊλανδέζικου στα αγγλικά και ως ενδιάμεσος μεταξύ δημοσιογράφων και αγγλόφωνων συγγραφέων. Κατάγεται από το Nakhon Si Thammarat, αλλά ζει στο Πουκέτ και το Κράμπι εκτός από τις μετακινήσεις μεταξύ των τριών.