Η κυβέρνηση της Ταϊλάνδης συζητά για το αλκοόλ Διαφήμιση, Ώρες πωλήσεων

Εθνικός-

Στις 10 Ιανουαρίου 2024, ο κ. Thaophiphob Limchitrakorn, βουλευτής της Μπανγκόκ από το Κόμμα Move Forward, πρότεινε την επανεξέταση ενός αυστηρότερου νομοσχεδίου για τον έλεγχο του αλκοόλ σχετικά με τη διαφήμιση αλκοολούχων προϊόντων κατά τη διάρκεια πρόσφατης κοινοβουλευτικής συνεδρίασης.

Υπήρχαν τρία προσχέδια του νόμου για τον έλεγχο των αλκοολούχων ποτών υπό συζήτηση, συμπεριλαμβανομένων δύο προσχέδια από τον δημόσιο τομέα και το προσχέδιο του κ. Thaophiphob Limchitrakorn, βουλευτή της Μπανγκόκ από το Κόμμα Move Forward.

Το πρώτο σχέδιο, με τίτλο άρθρο 32 για τη διαφήμιση και υποστηρίζεται από διάφορες ομάδες κατά του αλκοόλ, θα ενισχύσει τους ισχύοντες κανόνες και θα τροποποιήσει τη νομοθεσία να απαγορεύσει πλήρως τη χρήση λογοτύπων που μοιάζουν με λογότυπα αλκοολούχων ποτών σε αναψυκτικά, νερό και άλλα ποτά. Αυτό σημαίνει ότι η διαφήμιση για ορισμένες μάρκες μη αλκοολούχων ποτών, όπως η σόδα και το νερό, με λογότυπα που μοιάζουν με αλκοολούχα ποτά, θα θεωρηθεί παραβίαση, δήλωσε ο Thaophiphob.

Για παράδειγμα, εάν αυτό το νομοσχέδιο εγκρινόταν, ο Chang ή ο Singha κ.λπ. δεν θα μπορούσαν να χρησιμοποιούν το ίδιο λογότυπο που χρησιμοποιείται για τα αλκοολούχα προϊόντα σε προϊόντα χωρίς αλκοόλ για τη διαφήμιση ή τη χορηγία εκδηλώσεων.

Ο Thaophiphob πρότεινε μια εναλλακτική λύση στο δεύτερο προσχέδιο, επιτρέποντας τη διαφήμιση αλλά εντός λογικής, με στόχο την αντιμετώπιση των ανησυχιών των απλών ατόμων που θα έπρεπε να επιτρέπεται να δημοσιεύουν ή να διαφημίζουν μπύρα χωρίς να αντιμετωπίζουν φυλάκιση ή πρόστιμο 50,000 μπατ, μόνο και μόνο για τη δημοσίευση φωτογραφίας μπύρας για την κοινωνική μέσων μαζικής ενημέρωσης.

Το τρέχον πρόστιμο για τη διαφήμιση αλκοολούχων προϊόντων από απλούς ιδιώτες είναι πιο ακριβό από το πρόστιμο για κατανάλωση αλκοόλ και οδήγηση, παρατήρησε ο Thaophiphob. Επεσήμανε επίσης ότι εάν ανοίξει περαιτέρω η αγορά οινοπνευματωδών ποτών, όπως η μπύρα βιοτεχνίας, καθώς βρίσκονται σε εξέλιξη προτάσεις, πώς οποιαδήποτε από τις νέες μικρές νεοφυείς επιχειρήσεις θα μπορούσε να ενημερώσει τους νόμιμους ενήλικες πελάτες για τα προϊόντα τους, εάν δεν τους επιτρεπόταν να κάνουν έστω και μία ανάρτηση σχετικά με αυτό.

Θαοφιφοβ πρότεινε επίσης στο δεύτερο προσχέδιο την άρση της απαγόρευσης πώλησης αλκοόλ κατά τη διάρκεια ορισμένων περιόδων στην Ταϊλάνδη. Σε ορισμένες χώρες, ο περιορισμός των ωρών πώλησης δεν σχετίζεται με τον έλεγχο των αλκοολούχων ποτών. έχει ως αποτέλεσμα αυξημένη κατανάλωση και μέθη, είπε ο Thaophiphob. Για παράδειγμα, αυτό θα έδιωχνε την εξαιρετικά αντιδημοφιλή απαγόρευση πώλησης αλκοόλ από τις 2 μ.μ. έως τις 5 μ.μ.

Ωστόσο, δεν αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια της κοινοβουλευτικής συνεδρίασης για ενδεχόμενη άρση της απαγόρευσης πώλησης αλκοόλ στις θρησκευτικές γιορτές, σημείωσε το ΤΠΝ.

Αφού επέτρεψε στα μέλη του Κοινοβουλίου να εκφράσουν τις απόψεις τους, η πλειοψηφία συμφώνησε να χαλαρώσει την αυστηρότητα του ελέγχου των αλκοολούχων ποτών. Η συνεδρίαση συμφώνησε με 257 υπέρ, 156 κατά και 7 αποχές, αποφασίζοντας να σταλεί το σχέδιο νόμου για τον έλεγχο του αλκοόλ πίσω στο υπουργικό συμβούλιο για περαιτέρω εξέταση εντός 60 ημερών προτού το υποβάλει σε νέα κοινοβουλευτική ψηφοφορία.

Αν και το προσχέδιο βρίσκεται ακόμη σε καθεστώς πρότασης, Αυτό είναι ένα καλό σημάδι για όσους ελπίζουν ότι οι κανόνες διαφήμισης για το αλκοόλ θα χαλαρώσουν και θα αρθούν ορισμένες φορές που απαγορεύουν την πώληση αλκοόλ.

Αυτό το άρθρο εμφανίστηκε αρχικά στον αδελφό μας ιστότοπο The Pattaya News.

Kittisak Phalaharn
Ο Kittisak έχει πάθος για τις εξορμήσεις όσο σκληρές κι αν είναι, θα ταξιδεύει με περιπετειώδες στυλ. Όσο για τα ενδιαφέροντά του για τη φαντασία, τα αστυνομικά είδη στα μυθιστορήματα και τα βιβλία αθλητικής επιστήμης είναι κομμάτια της ψυχής του. Εργάζεται για την Pattaya News ως ο τελευταίος συγγραφέας.