Το TAT ολοκληρώνει τη δεύτερη έκδοση της εκστρατείας «The One for Nature».

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ:

Για την προώθηση του βιώσιμου τουρισμού στην Ταϊλάνδη μέσω www.tourismthailand.org/theonefornature και δραστηριότητες στο έδαφος στην Πατάγια, στο Τσιάνγκ Μάι και στο Πουκέτ.

Μπανγκόκ, 23 Οκτωβρίου 2023 – Η Αρχή Τουρισμού της Ταϊλάνδης (TAT) ολοκλήρωσε τη δεύτερη έκδοση του έργου «The One for Nature» με μια σειρά διαδικτυακών και επί τόπου υπεύθυνων τουριστικών πρωτοβουλιών που υπογραμμίζουν την κατεύθυνση της Ταϊλάνδης προς υψηλής αξίας και βιώσιμες τουριστικές εμπειρίες, μετά την επιτυχία της πρώτης έκδοσης της καμπάνιας το 2020.

Ο κ. Nithee Seeprae, Αναπληρωτής Διοικητής της ΤΑΤ για τις Επικοινωνίες Μάρκετινγκ, είπε: «Η καμπάνια αντιστοιχεί στο Εταιρικό Σχέδιο 2023-2027 της ΤΑΤ, το οποίο στοχεύει να ανυψώσει τη θέση της ΤΑΤ ως στρατηγικού ηγέτη στην οδήγηση της Ταϊλάνδης προς τον τουρισμό βασισμένο στην εμπειρία και βιώσιμο. Οι δραστηριότητες στο πλαίσιο της εκστρατείας «The One for Nature» έχουν σχεδιαστεί για να ενισχύσουν την ευαισθητοποίηση του Amazing Thailand ως ποιοτικού προορισμού για αειφόρο τουρισμό που απευθύνεται σε ταξιδιώτες με περιβαλλοντική συνείδηση».

Στη δεύτερη έκδοσή της, η καμπάνια «The One for Nature» στοχεύει να προσφέρει σε περιβαλλοντικά συνειδητοποιημένους ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο την ευκαιρία να βυθιστούν σε ακόμα πιο πλούσιο φυσικό περιβάλλον για άλλη μια φορά, αφού τα φυσικά αξιοθέατα σε όλη την Ταϊλάνδη έχουν αναζωογονήσει και αποκαταστήσει τη φυσική τους ομορφιά.

Η καμπάνια ξεκίνησε με διαδικτυακές και επί τόπου δραστηριότητες από τον Αύγουστο έως τον Σεπτέμβριο του 2023. Κατά τη διάρκεια του ενός μήνα, η διαδικτυακή καμπάνια συγκέντρωσε 10,369,360 εμφανίσεις.

Οι ταξιδιώτες προσκλήθηκαν να συμμετάσχουν σε μια διαδικτυακή δραστηριότητα μέσω www.tourismthailand.org/theonefornature ανεβάζοντας τη δική τους φωτογραφία του αγαπημένου τους ταξιδιωτικού προορισμού στην Ταϊλάνδη και κοινοποιούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να ψηφίσουν οι φίλοι τους. Στους δύο πρώτους συμμετέχοντες με τις υψηλότερες ψήφους απονεμήθηκε ένα αποκλειστικό πακέτο βιώσιμης περιήγησης τεσσάρων ημερών/τριών διανυκτερεύσεων. Κάθε πακέτο περιλάμβανε αεροπορικά εισιτήρια μετ' επιστροφής για δύο άτομα, διαμονή, γεύματα και δραστηριότητες. Οι νικητές της τρίτης, τέταρτης και πέμπτης θέσης έλαβαν επίσης βραβεία.

Οι ταξιδιώτες κλήθηκαν επίσης να συμμετάσχουν σε υπεύθυνες τουριστικές δραστηριότητες για να μάθουν πώς να ανακυκλώνουν και να μετατρέπουν τα σκουπίδια σε θησαυρό. Οι δραστηριότητες οργανώθηκαν στο Bali Hai Pier στην Pattaya, στο Chon Buri και στους Walking Streets στο Chiang Mai και στο Phuket.

Η εκστρατεία ολοκληρώθηκε στο Πουκέτ με μια συνεργασία μεταξύ της TAT, του Τμήματος Θαλάσσιων και Παράκτιων Πόρων και της SCG για την κατασκευή οικισμού προνυμφών κοραλλιών με τεχνολογία εκτύπωσης 3D τσιμέντου χρησιμοποιώντας φιλικά προς τη θάλασσα υλικά για την αποκατάσταση του θαλάσσιου οικοσυστήματος. Η τοποθέτηση οικισμού προνυμφών κοραλλιών κάτω από τη θάλασσα στο Ko Racha Yai προχώρησε από εθελοντές πλοίαρχους δύτες Racha και το ξενοδοχείο Racha Phuket.

Στοιχεία Επικοινωνίας

Διεύθυνση Διεθνών Δημοσίων Σχέσεων

Τουριστική Αρχή της Ταϊλάνδης

Τηλ: +66 (0) 2250 5500 ext. 4545-48

Φαξ: + 66 (0) 2250 0246

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: [προστασία μέσω email]

Ιστοσελίδα: www.tatnews.org

 

Εγγραφή
Goongnang Suksawat
Η Goong Nang είναι μεταφραστής ειδήσεων που έχει εργαστεί επαγγελματικά για πολλούς ειδησεογραφικούς οργανισμούς στην Ταϊλάνδη για πολλά χρόνια και έχει συνεργαστεί με το The Pattaya News για περισσότερα από τέσσερα χρόνια. Εξειδικεύεται κυρίως στις τοπικές ειδήσεις για το Πουκέτ, την Πατάγια, καθώς και ορισμένες εθνικές ειδήσεις, με έμφαση στη μετάφραση από τα ταϊλανδικά στα αγγλικά και ως ενδιάμεσος μεταξύ των ρεπόρτερ και των αγγλόφωνων συγγραφέων. Κατάγεται από το Nakhon Si Thammarat, αλλά ζει στο Πουκέτ και το Κράμπι εκτός από τις μετακινήσεις μεταξύ των τριών.