Η Open Thailand Safely Campaign κερδίζει βραβείο

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ:

Η Brand Director του Khiri Travel, Marsha Niemeijer, έλαβε το βραβείο Changemaker στη σκηνή στο συνέδριο Web in Travel (WiT) στη Σιγκαπούρη, 3 Οκτωβρίου.

Η καμπάνια επικοινωνίας #OpenThailandSafely από την Khiri Travel και τους συνεργάτες της κέρδισε το βραβείο WiT Travel Changemakers 2023 στην κατηγορία Local Community Engagement.

Η εκστρατεία ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2021 για να ανοίξει ξανά με ασφάλεια η Ταϊλάνδη στους επισκέπτες αφού η τουριστική της οικονομία είχε αποδεκατιστεί από το de facto κλείσιμο των διεθνών ταξιδιών λόγω του Covid-19.

Το OpenThailandSafely κυκλοφόρησε στις αρχές του 2021 καθώς η κυκλοφορία των εμβολίων επιταχύνθηκε και οικονομίες του τουρισμού όπως οι Μαλδίβες και η Ελλάδα άνοιγαν ξανά. Η κεντρική ιδέα ήταν να επιτραπεί στους εμβολιασμένους τουρίστες να επιστρέψουν στην Ταϊλάνδη χωρίς να τους υποβάλουν σε καραντίνα. 

Η καμπάνια, που δημιουργήθηκε από το Khiri Travel στην Ταϊλάνδη και υποστηρίζεται από 60 εταιρείες και οργανισμούς του ταξιδιωτικού κλάδου, όπως ο Μικρός Όμιλος, η Asian Trails, η Capella Hotels και η SKAL International, έλαβε 12,323 υποστηρικτές στο διαδίκτυο. Ο εταίρος της εκστρατείας William Heinecke, Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής της Minor Hotels, απέστειλε αναφορά στον πρωθυπουργό της Ταϊλάνδης, στον Υπουργό Τουρισμού και στον Διοικητή της Αρχής Τουρισμού της Ταϊλάνδης.

Το #OpenThailandSafely δημιούργησε έναν τεράστιο αριθμό τίτλων και ειδήσεων στα μέσα ενημέρωσης και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην Ταϊλάνδη και σε όλο τον κόσμο.

Η κυβέρνηση της Ταϊλάνδης ανακοίνωσε την επαναλειτουργία του Πουκέτ από την 1η Ιουλίου 2021 και άλλων περιοχών της Ταϊλάνδης από την 1η Οκτωβρίου 2021.

«Δεν ισχυριζόμαστε απαραίτητα ότι το Open Thailand Safely είχε άμεσο αντίκτυπο», δήλωσε ο Willem Niemeijer, Διευθύνων Σύμβουλος της Khiri Travel. «Αλλά πιστεύουμε ότι η δική μας ήταν μια τολμηρή και απαραίτητη φωνή. Μιλούσε για εκατοντάδες χιλιάδες υπαλλήλους που ήταν πολύ ντροπαλοί ή φοβισμένοι για να μιλήσουν. Η Open Thailand Safely μίλησε για έναν κλάδο και τους ανθρώπους του που υπέστησαν παράπλευρες ζημιές».

Όταν ξεκίνησε η εκστρατεία, ο εισερχόμενος τουρισμός της Ταϊλάνδης Ο εισερχόμενος τουρισμός για ολόκληρο το έτος 2020 μειώθηκε σε 6.7 εκατομμύρια επισκέπτες, από 39.7 εκατομμύρια το 2019. Υπολογίζεται ότι δύο έως τέσσερα εκατομμύρια Ταϊλανδοί είχαν μείνει άνεργοι στον τουριστικό τομέα.

Εκτός από τις άμεσες οικονομικές επιπτώσεις, όπως το προσωπικό χρέος, οι αρνητικές επιπτώσεις επηρέασαν την εκπαίδευση, την ψυχολογική ευημερία και τις οικογενειακές σχέσεις. Επιπλέον, φιλανθρωπικά ιδρύματα και ιδρύματα όπως στρατόπεδα ελεφάντων, κέντρα αποκατάστασης άγριας ζωής και εκείνα που υποστηρίζουν άτομα με ειδικές ανάγκες πέρασαν σε σοβαρές δυσκολίες ή έκλεισαν λόγω της κατάρρευσης της τουριστικής οικονομίας.

Ο William Heinecke, Πρόεδρος της Minor International, και βασικός υποστηρικτής της εκστρατείας επαναλειτουργίας, δήλωσε: «Το Open Thailand Safely ένωσε τον τουριστικό τομέα. Υποστήριξε το άνοιγμα των συνόρων για να βοηθήσει εκατομμύρια Ταϊλανδούς. Προετοίμασε τη χώρα για την επιτυχή ανάκαμψη που βιώνει τώρα».

Η Luzi Matzig, Πρόεδρος και ιδρυτής της Asian Trails, πρόσθεσε: «Το Open Thailand Safely ήταν μια γενναία και υπεύθυνη εκστρατεία. Υποστήριξε μια ανάλογη και τεκμηριωμένη απάντηση σε μια άνευ προηγουμένου πρόκληση». 

Η Brand Director του Khiri Travel, Marsha Niemeijer, έλαβε το βραβείο Changemaker στη σκηνή στις 3 Οκτωβρίου στο συνέδριο Web in Travel (WiT) στη Σιγκαπούρη. 

Πληροφορίες για τα βραβεία και την κριτική επιτροπή είναι διαδικτυακά εδώ. Διατίθεται μια αρχειοθετημένη έκδοση του ιστότοπου της καμπάνιας Open Thailand Safely εδώ.

Σήμερα, το hashtag των μέσων κοινωνικής δικτύωσης #OpenThailandSafely εξακολουθεί να υποδεικνύει το επίπεδο ενδιαφέροντος, συζήτησης και κάλυψης από τα μέσα ενημέρωσης της καμπάνιας που δημιουργήθηκε το 2021.

Ο μακροχρόνιος συνεργάτης δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας του Khiri Travel για την καμπάνια Open Thailand Safely ήταν η ScottAsia Communications.

Το προηγούμενο είναι ένα δελτίο τύπου που δημοσιεύεται με πλήρη άδεια και εξουσιοδότηση από τον οργανισμό ή τους οργανισμούς που αναφέρονται στο υλικό δημοσίων σχέσεων και στα μέσα TPN. Οι δηλώσεις, οι σκέψεις και οι απόψεις του οργανισμού που εμπλέκονται στο δελτίο τύπου είναι εξ ολοκλήρου δικές τους και ενδέχεται να μην αντιπροσωπεύουν απαραίτητα εκείνες του TPN media και του προσωπικού του.

Εικόνα μετά το περιεχόμενο της ανάρτησης
Η Goong Nang είναι μεταφραστής ειδήσεων που έχει εργαστεί επαγγελματικά για πολλούς ειδησεογραφικούς οργανισμούς στην Ταϊλάνδη για πολλά χρόνια και έχει συνεργαστεί με το The Pattaya News για περισσότερα από τέσσερα χρόνια. Εξειδικεύεται κυρίως στις τοπικές ειδήσεις για το Πουκέτ, την Πατάγια, καθώς και ορισμένες εθνικές ειδήσεις, με έμφαση στη μετάφραση από τα ταϊλανδικά στα αγγλικά και ως ενδιάμεσος μεταξύ των ρεπόρτερ και των αγγλόφωνων συγγραφέων. Κατάγεται από το Nakhon Si Thammarat, αλλά ζει στο Πουκέτ και το Κράμπι εκτός από τις μετακινήσεις μεταξύ των τριών.