Η κυβέρνηση της Ταϊλάνδης θα καταπολεμήσει τις απάτες στα τηλεφωνικά κέντρα

Το Υπουργείο Ψηφιακής Οικονομίας και Κοινωνίας εντείνει τις προσπάθειές του ενάντια στις απάτες τηλεφωνικών κέντρων εν μέσω αυξανόμενων αναφορών για τέτοιες δραστηριότητες.

Ο υπουργός Ψηφιακής Οικονομίας και Κοινωνίας Prasert Jantararuangtong ανακοίνωσε πρόσφατα τις εντατικές προσπάθειες της κυβέρνησης για την καταπολέμηση του αυξανόμενου προβλήματος των απατών τηλεφωνικών κέντρων στην Ταϊλάνδη.

Το υπουργείο έχει ήδη δημιουργήσει ένα κέντρο πρόληψης του τεχνολογικού εγκλήματος, αλλά σχεδιάζει να δημιουργήσει μια εξειδικευμένη ομάδα εργασίας που θα στοχεύει διαδικτυακές εγκληματικές δραστηριότητες.

Σε συνεργασία με τράπεζες, χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και άλλους αρμόδιους φορείς, το υπουργείο θα συντονιστεί και με ξένες αρχές, καθώς λειτουργούν πολλά τηλεφωνικά κέντρα απάτης από γειτονικές χώρες. Ενδέχεται επίσης να υπάρξουν νομικές τροποποιήσεις στους νόμους περί απάτης.

Αυτές οι ενέργειες πρόκειται να γίνουν αμέσως μετά την ανακοίνωση πολιτικής της κυβέρνησης.

Αυτό το άρθρο εμφανίστηκε αρχικά στο τμήμα δημοσίων σχέσεων της κυβέρνησης της Ταϊλάνδης.

Ο κ. Adam Judd είναι ο συνιδιοκτήτης του TPN media από τον Δεκέμβριο του 2017. Κατάγεται από την Ουάσιγκτον της Αμερικής. Το υπόβαθρό του είναι στο HR και στις Επιχειρήσεις και γράφει για ειδήσεις και την Ταϊλάνδη εδώ και μια δεκαετία. Ζει στην Πατάγια για περίπου εννέα χρόνια ως κάτοικος πλήρους απασχόλησης, είναι πολύ γνωστός τοπικά και επισκέπτεται τη χώρα ως τακτικός επισκέπτης για πάνω από μια δεκαετία. Μπορείτε να βρείτε τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας του, συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων επικοινωνίας του γραφείου, στη σελίδα Επικοινωνία μας παρακάτω. Ιστορίες στείλτε email [προστασία μέσω email] Σχετικά με εμάς: https://thephuketexpress.com/about-us/ Επικοινωνήστε μαζί μας: https://thephuketexpress.com/contact-us/