Η Ταϊλάνδη στοχεύει να προσελκύσει 25.8 εκατομμύρια Ασιάτες τουρίστες το 2024

Εθνική -

Η Αρχή Τουρισμού της Ταϊλάνδης (TAT) σχεδιάζει να προσελκύσει 25.8 εκατομμύρια τουρίστες από χώρες μικρών αποστάσεων το επόμενο έτος, το 2024.

Ο αναπληρωτής κυβερνήτης της TAT, Thanet Petchsuwan, δήλωσε ότι η TAT στοχεύει τουρίστες από τις αγορές της Ασίας και του Νοτίου Ειρηνικού, γνωστό και ως τις αγορές μικρών αποστάσεων.

Στόχος η προσέλκυση 25.8 εκατομμυρίων τουριστών από αυτές τις αγορές τέθηκε κατά την πρόσφατη συνεδρίαση του ΤΑΤ. Ο αριθμός αυτός αντιπροσωπεύει το 74% του συνολικού στόχου του επόμενου έτους για 35 εκατομμύρια διεθνείς τουρίστες. Ο στόχος είναι να δημιουργηθούν έσοδα 1.2 τρισεκατομμυρίων μπατ, τα οποία αντιπροσωπεύουν το 63% του συνολικού στόχου εσόδων της ξένης αγοράς των 1.92 τρισεκατομμυρίων μπατ.

Ο στόχος κατανέμεται μεταξύ των τουριστών από την Ανατολική Ασία (12.48 εκατομμύρια), τις χώρες της ASEAN (10.51 εκατομμύρια), τη Νότια Ασία (2.1 εκατομμύρια) και την Ωκεανία (787,000).

Ο Thanet δήλωσε ότι η πιο δύσκολη πρόκληση είναι η κινεζική αγορά. Αν και υπήρξε κάποια ανακούφιση στον αριθμό των Κινέζων τουριστών που επισκέπτονται την Ταϊλάνδη το 2023, δεν είναι ακόμα βέβαιο ότι ο αριθμός θα φτάσει τον αναμενόμενο στόχο των 5 εκατομμυρίων τουριστών, καθώς τους πρώτους έξι μήνες του τρέχοντος έτους, η Ταϊλάνδη σημείωσε μόνο 1.44 εκατομμύρια αφίξεις από την Κινα.

Εν τω μεταξύ, ο Siripakorn Cheawsamoot, αναπληρωτής κυβερνήτης της TAT για την Ευρώπη, την Αφρική, τη Μέση Ανατολή και την Αμερική, δήλωσε ότι η TAT έχει θέσει στόχο να προσελκύσει 9.2 εκατομμύρια τουρίστες από αγορές μεγάλων αποστάσεων όπως η Ευρώπη και οι Ηνωμένες Πολιτείες.

Αυτό αντιπροσωπεύει το 26% του συνολικού διεθνούς τουριστικού στόχου. Ωστόσο, όσον αφορά τη δημιουργία εσόδων, οι αγορές μεγάλων αποστάσεων αναμένεται να συνεισφέρουν 37%, που ισοδυναμεί με 721 δισεκατομμύρια μπατ, στα συνολικά έσοδα.

Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι τουρίστες από την Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες τείνουν να έχουν μεγαλύτερη μέση διαμονή σε σύγκριση με τις αγορές μικρών αποστάσεων, με αποτέλεσμα υψηλότερες μέσες δαπάνες. Πρόσφατα στοιχεία από τους πρώτους τρεις μήνες του τρέχοντος έτους δείχνουν ότι οι Ευρωπαίοι τουρίστες έχουν μέση διαμονή 19 ημερών, με μέση δαπάνη 71,718 μπατ ανά ταξίδι.

Οι αγορές της Κεντρικής και Νότιας Αμερικής έχουν μέση διαμονή 16.17 ημέρες, με μέση δαπάνη 99,172 μπατ ανά ταξίδι. Όσον αφορά την αμερικανική αγορά, η μέση διαμονή είναι 15.26 ημέρες, με μέση δαπάνη 76,297 μπατ ανά ταξίδι.

Ο Siripakorn πρόσθεσε ότι η τάση στην αγορά μεγάλων αποστάσεων το 2023 ξεπέρασε τον στόχο TAT, που ήταν 7 εκατομμύρια τουρίστες, και έφτασε τα 8 εκατομμύρια τουρίστες. Η αγορά που ξεχώρισε από αυτή την άποψη ήταν η Ρωσία. Αν και ο στόχος για τους Ρώσους τουρίστες για ολόκληρο το έτος είχε τεθεί στο 1 εκατομμύριο, μέσα στους πρώτους έξι μήνες, υπήρχαν ήδη 789,000 Ρώσοι τουρίστες που επισκέπτονταν την Ταϊλάνδη. Ως εκ τούτου, το 2024 η TAT θα χρειαστεί να επεκτείνει την ανάπτυξη της ρωσικής αγοράς για να διπλασιάσει τον τρέχοντα αριθμό, καθώς η Ρωσία θεωρείται πλέον μια αγορά με μεγάλες δυνατότητες, δήλωσε ο Siripakorn.

Η αρχική έκδοση αυτού του άρθρου εμφανίστηκε στον αδελφό μας ιστότοπο, The Pattaya News, που ανήκει στη μητρική μας εταιρεία TPN media.

-=-=-=-=-=-=-=–=-=-=-=-=-=-=-=

Μην ξεχάσετε να εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο και να λαμβάνετε όλα τα νέα μας με ένα καθημερινό e-mail χωρίς spam Κάντε κλικ εδώ! Ή, εισάγετε το e-mail σας παρακάτω!

Εγγραφή
Tanakorn Panyadee
Ο τελευταίος μεταφραστής τοπικών ειδήσεων στο The Pattaya News. Ο Έιμ είναι ένας εικοσιδύο ετών που σήμερα ζει και σπουδάζει το τελευταίο έτος του κολεγίου του στην Μπανγκόκ. Ενδιαφερόμενος για την αγγλική μετάφραση, την αφήγηση ιστοριών και την επιχειρηματικότητα, πιστεύει ότι η σκληρή δουλειά είναι απαραίτητο συστατικό κάθε επιτυχίας σε αυτόν τον κόσμο.