Το ταϊλανδικό φαγητό γίνεται πιο δημοφιλές στην Κίνα

Το ταϊλανδέζικο φαγητό έχει καταγραφεί ως η τέταρτη πιο δημοφιλής ξένη κουζίνα στην Κίνα, μετά το δυτικό, το ιαπωνικό και το κορεάτικο φαγητό. Ο αριθμός των Κινέζων τουριστών που επισκέπτονται την Ταϊλάνδη συνέχισε επίσης να αυξάνεται, αφού η Κίνα άνοιξε ξανά πλήρως τη χώρα στις αρχές του 2023 για να επιτρέψει τα διεθνή ταξίδια.

Ο Αναπληρωτής Γενικός Γραμματέας του Πρωθυπουργού και αναπληρωτής κυβερνητικός εκπρόσωπος Anucha Burapachaisri ανέφερε μια έκθεση στο Dianping, μια από τις κορυφαίες πλατφόρμες για υπηρεσίες lifestyle στην Κίνα, η οποία ανέφερε ότι ο αριθμός των ταϊλανδέζικων εστιατορίων στο Πεκίνο έχει τριπλασιαστεί τα τελευταία τρία χρόνια. Τα εστιατόρια σερβίρουν πολλά είδη ταϊλανδέζικου φαγητού, που κυμαίνονται από το στυλ της βασιλικής ταϊλανδέζικης κουζίνας μέχρι το street food, ειδικά Τομ Γιαμ Κουνγκ (πικάντικη γαριδόσουπα).

Ο κ. Anucha είπε ότι η δημοτικότητα του ταϊλανδέζικου φαγητού στην Κίνα αντανακλά την επιτυχία στην προώθηση της γαστρονομικής κουλτούρας της χώρας, η οποία δημιουργεί περισσότερη οικονομική αξία, ως απάντηση στην πολιτική της «Ταϊλανδικής κουζίνας στον κόσμο». Είπε ότι οι Κινέζοι ενδιαφέρονται περισσότερο να καταναλώνουν ταϊλανδέζικο φαγητό στα εστιατόρια και πολλοί από αυτούς μαγειρεύουν επίσης ταϊλανδέζικο φαγητό στο σπίτι, καθώς πρώτες ύλες για την προετοιμασία ταϊλανδέζικου φαγητού είναι πλέον διαθέσιμες σε πολλές περιοχές στην Κίνα.

Το λογότυπο Thai SELECT για ταϊλανδέζικα εστιατόρια που εδρεύουν στο εξωτερικό συμβάλλει επίσης στην αύξηση της εμπιστοσύνης των Κινέζων καταναλωτών. Το Thai SELECT είναι ένα σήμα πιστοποίησης που απονέμεται από το Υπουργείο Εμπορίου της Ταϊλάνδης για να εγγυηθεί την αυθεντική ταϊλανδέζικη γεύση των ταϊλανδέζικων τροφίμων και των ταϊλανδέζικων εστιατορίων στην Ταϊλάνδη και στο εξωτερικό. Το σύμβολο απονέμεται σε εστιατόρια που σερβίρουν αυθεντικό ταϊλανδέζικο φαγητό με γεύση εξαιρετικής ποιότητας, εκλεπτυσμένης διακόσμησης και εξαιρετικής εξυπηρέτησης.

Ο Πρωθυπουργός στρατηγός Prayut Chan-o-cha πιστεύει ότι το ταϊλανδέζικο φαγητό, το οποίο αποτελεί μέρος της «ήπιας δύναμης» της Ταϊλάνδης, θα κάνει την ταϊλανδέζικη κουλτούρα πιο γνωστή διεθνώς, ιδιαίτερα στην Κίνα, η οποία είναι μια από τις μεγαλύτερες αγορές της Ταϊλάνδης. Η Ταϊλάνδη έχει γίνει σημαντικός παραγωγός και εξαγωγέας συστατικών τροφίμων και η κυβέρνηση συνέχισε να επεκτείνει τις ευκαιρίες μάρκετινγκ για τους Ταϊλανδούς επιχειρηματίες και τους υπεύθυνους επιχειρήσεων εστιατορίων στη χώρα και στο εξωτερικό.

Ο κ. Anucha είπε επίσης ότι, από την 1η Ιανουαρίου έως τις 18 Μαΐου 2023, η Ταϊλάνδη υποδέχθηκε περισσότερες από ένα εκατομμύριο αφίξεις Κινέζων τουριστών. Η Αρχή Τουρισμού της Ταϊλάνδης αναμένει ότι πέντε εκατομμύρια Κινέζοι τουρίστες θα επισκεφθούν την Ταϊλάνδη το 2023, φέρνοντας 446 δισεκατομμύρια μπατ.

Η Aeronautical Radio of Thailand, Ltd., εκτιμά ότι το οικονομικό έτος 2023 (Οκτώβριος 2022 – Σεπτέμβριος 2023), η Ταϊλάνδη θα υποδεχθεί περίπου 46,175 πτήσεις από την Κίνα, οι οποίες θα παίξουν σημαντικό ρόλο στην τόνωση της οικονομίας της Ταϊλάνδης και στην ανάκαμψη της την αεροπορική βιομηχανία της Ταϊλάνδης.

Το προηγούμενο είναι ένα δελτίο τύπου από την κυβέρνηση της Ταϊλάνδης.

Εγγραφή
Άνταμ Τζαντ
Ο κ. Adam Judd είναι ο συνιδιοκτήτης του TPN media από τον Δεκέμβριο του 2017. Κατάγεται από την Ουάσιγκτον της Αμερικής. Το υπόβαθρό του είναι στο HR και στις Επιχειρήσεις και γράφει για ειδήσεις και την Ταϊλάνδη εδώ και μια δεκαετία. Ζει στην Πατάγια για περίπου εννέα χρόνια ως κάτοικος πλήρους απασχόλησης, είναι πολύ γνωστός τοπικά και επισκέπτεται τη χώρα ως τακτικός επισκέπτης για πάνω από μια δεκαετία. Μπορείτε να βρείτε τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας του, συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων επικοινωνίας του γραφείου, στη σελίδα Επικοινωνία μας παρακάτω. Ιστορίες στείλτε email [προστασία μέσω email] Σχετικά με εμάς: https://thephuketexpress.com/about-us/ Επικοινωνήστε μαζί μας: https://thephuketexpress.com/contact-us/