Η TAT ενισχύει το «Responsible Tourism: The Way Forward for Thailand Tourism» στο ATM 2023

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ:

Προώθηση της Ταϊλάνδης ως βιώσιμου, καθώς και προορισμού υγείας και ευεξίας για τους ταξιδιώτες της Μέσης Ανατολής.

Ντουμπάι, 3 Μαΐου 2023 – Η Αρχή Τουρισμού της Ταϊλάνδης (TAT) ενισχύει την εκστρατεία «Visit Thailand Year 2023: Amazing New Chapters» και την κίνηση της Ταϊλάνδης προς έναν υπεύθυνο και βιώσιμο τουρισμό στην 30η Arabian Travel Market (ATM) 2023, που πραγματοποιήθηκε την 1η -4 Μαΐου, στο Ντουμπάι, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Ο κ. Yuthasak Supasorn, Κυβερνήτης ΤΑΤ, είπε «Δεδομένου ότι υπάρχει το αυξανόμενο ενδιαφέρον της αγοράς της Μέσης Ανατολής για βιώσιμα ταξίδια, αγορές και δραστηριότητες υγείας και ευεξίας, επιθυμούμε να προσφέρουμε φρέσκες ταξιδιωτικές εμπειρίες μέσω των 5F soft-power θεμέλια της Ταϊλάνδης για φαγητό, αγώνα, μόδα, κινηματογράφο και φεστιβάλ. ενώ τονίζει τη δύναμη της Ταϊλάνδης στη φύση και την Ταϊλάνδη. Το TAT στοχεύει να δημιουργήσει μια ουσιαστική ταξιδιωτική εμπειρία που θα έχει νόημα όχι μόνο για τους ταξιδιώτες, αλλά και για τις τοπικές κοινωνίες και το περιβάλλον».

Αυτή είναι η 23η φορά που η TAT συμμετέχει στο ATM με το περίπτερο της Ταϊλάνδης να παρουσιάζει την καμπάνια «Visit Thailand Year 2023: Amazing New Chapters». Το περίπτερο διαθέτει μια ιδέα βιώσιμου τουρισμού που επικαλείται τις πολιτιστικές αξίες της Ταϊλάνδης σύμφωνα με την κατεύθυνση της TAT να προωθήσει την Ταϊλάνδη ως προορισμό παγκόσμιας κλάσης που προσφέρει μια ουσιαστική ταξιδιωτική εμπειρία.

Ο κ. Yuthasak πρόσθεσε «Νωρίτερα φέτος, 17 Στόχοι Αειφόρου Τουρισμού (STGs), οι οποίοι αναπτύχθηκαν από τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs), ανακοινώθηκαν ότι θα εφαρμοστούν στον τουριστικό τομέα, οι οποίοι θα συμβάλουν στη βιωσιμότητα σε τέσσερις διαστάσεις που περιλαμβάνουν τη διαχείριση, την κοινωνικοοικονομική και τον πολιτισμό. , και το περιβάλλον.

«Όσον αφορά τη διαχείριση, προωθεί τη σύνδεση μεταξύ εκπαίδευσης και τουρισμού, καθώς και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων για ανθρώπινο δυναμικό για την τουριστική βιομηχανία. Η κοινωνικοοικονομική πτυχή, για παράδειγμα, θα ενσωματώσει την ιδέα της ένταξης, την προμήθεια τοπικών συστατικών και τη διαχείριση απορριμμάτων στον τουρισμό. Επίσης, το πολιτιστικό κομμάτι θα είναι η ανάπτυξη στρατηγικών για την προώθηση ενός βιώσιμου προορισμού μαζί με τις τοπικές κοινωνίες. Για να ελαχιστοποιηθούν οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις, είναι να ενθαρρύνουμε τους τουρίστες και τους ενδιαφερόμενους φορείς να υποστηρίξουν τη μείωση των εκπομπών άνθρακα».

Το περίπτερο της Ταϊλάνδης άνοιξε επίσημα βy κ. Yuthasak και HE κ. Sorayut Chasombat, Πρέσβης της Ταϊλάνδης στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Παρόντες ήταν επίσης στελέχη του ΤΑΤ και εκπρόσωποι της Ταϊλάνδης.

Το Thailand Stand περιλαμβάνει 46 πωλητές από την Ταϊλάνδη – 32 ξενοδοχεία, 10 ταξιδιωτικά γραφεία, τρία αξιοθέατα και μία τουριστική πλατφόρμα – που προωθούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους και συμμετέχουν σε B2B ραντεβού με αγοραστές από όλη τη Μέση Ανατολή.

Εν τω μεταξύ, ένας μετρητής πληροφοριών TAT στο περίπτερο της Ταϊλάνδης παρέχει πληροφορίες ηλεκτρονικής μπροσούρας και βίντεο υπό την έννοια «Amazing New Chapters», δίνοντας έμφαση στις υπάρχουσες και νέες τουριστικές εμπειρίες σε αναδυόμενους δευτερεύοντες προορισμούς και τουριστικές κοινότητες σε όλη τη χώρα.

Άλλες δραστηριότητες που λαμβάνουν χώρα στο περίπτερο περιλαμβάνουν εργαστήρια επίδειξης DIY για την κατασκευή ταϊλανδέζικου ποτ πουρί και ζωγραφικής σε χαρτί Saa (χαρτί από φλοιό μουριάς), οπαδούς με τα χέρια και σύγχρονους χορούς.

Το γραφείο TAT Dubai θα επικεντρωθεί στην προώθηση της Ταϊλάνδης, της Ευτυχίας, της Βιώσιμης, Ισορροπημένης και Δίκαιης ανάπτυξης. Μια καμπάνια στοχεύει να προσελκύσει τόσο τους πρώτους όσο και τους επαναλαμβανόμενους επισκέπτες να βιώσουν τον «Ταϊλανδικό Δρόμο της Ευτυχίας», ενθαρρύνοντάς τους έτσι να μοιραστούν τις εμπειρίες τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στο πλαίσιο της ιδέας της «προώθησης μηνυμάτων» στον διαδικτυακό κόσμο, θα προσφέρονται προσφορές σε όσους συμμετέχουν στην καμπάνια. Αυτό θα βοηθήσει στην ευαισθητοποίηση της Ταϊλάνδης και στην προσέλκυση μελλοντικών επισκεπτών.

Το 2022, η Ταϊλάνδη υποδέχθηκε 314,882 επισκέπτες της Μέσης Ανατολής με σχεδόν 100,000 επισκέπτες από τη Σαουδική Αραβία και περίπου 66,000 επισκέπτες από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (ΗΑΕ). Οι ταξιδιώτες από τις χώρες του Κόλπου θεωρούνται από τις ομάδες με τις υψηλότερες δαπάνες και την υψηλή μέση διάρκεια διαμονής. Το 2019, οι επισκέπτες από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα είχαν μέση διάρκεια παραμονής 11.14 ημέρες και μέση ημερήσια δαπάνη άνω των 220 $ ΗΠΑ, σε σύγκριση με εκείνες των συνολικών διεθνών τουριστών στις 9.26 ημέρες και 166 $ ΗΠΑ, αντίστοιχα.

Η αρχική έκδοση αυτού του άρθρου εμφανίστηκε στον αδελφό μας ιστότοπο, The TPN National News, που ανήκει στη μητρική μας εταιρεία TPN media.

-=-=-=-=-=-=-=–=-=-=-=-=-=-=-=

Μην ξεχάσετε να εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο και να λαμβάνετε όλα τα νέα μας με ένα καθημερινό e-mail χωρίς spam Κάντε κλικ εδώ! Ή, εισάγετε το e-mail σας παρακάτω!

Βοηθήστε στην υποστήριξη του Phuket Express το 2023!

Εγγραφείτε
Goongnang Suksawat
Η Goong Nang είναι μεταφραστής ειδήσεων που έχει εργαστεί επαγγελματικά για πολλούς ειδησεογραφικούς οργανισμούς στην Ταϊλάνδη για πολλά χρόνια και έχει συνεργαστεί με το The Pattaya News για περισσότερα από τέσσερα χρόνια. Εξειδικεύεται κυρίως στις τοπικές ειδήσεις για το Πουκέτ, την Πατάγια, καθώς και ορισμένες εθνικές ειδήσεις, με έμφαση στη μετάφραση από τα ταϊλανδικά στα αγγλικά και ως ενδιάμεσος μεταξύ των ρεπόρτερ και των αγγλόφωνων συγγραφέων. Κατάγεται από το Nakhon Si Thammarat, αλλά ζει στο Πουκέτ και το Κράμπι εκτός από τις μετακινήσεις μεταξύ των τριών.