Το TAT ενισχύει το «Visit Thailand Year 2023» προς μια ουσιαστική κατεύθυνση ταξιδιού

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ:

Μια σειρά από νέες ιδέες και ενισχυμένες προσπάθειες εισάγονται για να συνεχιστεί το επίτευγμα ορόσημο από την εκστρατεία «Επισκεφτείτε την Ταϊλάνδη Έτος 2022».

Μπανγκόκ, 12 Ιανουαρίου 2023 – Η Τουριστική Αρχή της Ταϊλάνδης (TAT) ενισχύει τη συνεχιζόμενη εκστρατεία «Επισκεφτείτε την Ταϊλάνδη Έτος: Καταπληκτικά Νέα Κεφάλαια» προς μια ουσιαστική ταξιδιωτική κατεύθυνση. Υπογραμμίζοντας τα θεμέλια ήπιας δύναμης του βασιλείου και τον τουρισμό που βασίζεται στην εμπειρία, οι βασικές στρατηγικές περιλαμβάνουν την ανύψωση των προτύπων προσφοράς και βιώσιμων προτύπων και την ευαισθητοποίηση των ενδιαφερομένων σχετικά με τη σημασία του να είμαστε φιλόξενοι οικοδεσπότες σε όλους τους επισκέπτες.

Τον πρώτο χρόνο της, η εκστρατεία «Επισκεφτείτε την Ταϊλάνδη Έτος 2022» ήταν στην πρώτη γραμμή των προσπαθειών του βασιλείου να προωθήσει την οικονομία της Ταϊλάνδης. Η Ταϊλάνδη υποδέχθηκε 11.8 εκατομμύρια διεθνείς τουρίστες και κατέγραψε 189 εκατομμύρια ταξίδια εσωτερικού – ένα επίτευγμα ορόσημο που αντανακλά την επιτυχή αποκατάσταση της τουριστικής βιομηχανίας της χώρας από τις συντονισμένες προσπάθειες όλων των ενδιαφερομένων.

Με αυτή την τουριστική αναβίωση να συνεχίζει να επιταχύνεται εν μέσω ασταθών παγκόσμιων προκλήσεων, η Ταϊλάνδη στοχεύει σε 2.38 τρισεκατομμύρια μπατ σε συνολικά έσοδα από τον τουρισμό το 2023 – που αντιπροσωπεύει μια επιστροφή στο 80% του προ-πανδημικού επιπέδου που παρατηρήθηκε το 2019.

Ο κ. Yuthasak Supasorn, Κυβερνήτης ΤΑΤ, είπε: «Ο στόχος για το 2023 είναι αποτέλεσμα μιας προσεκτικά σχεδιασμένης στρατηγικής για τη συνέχιση του επιτεύγματος ορόσημο του 2022. Η εκστρατεία «Επισκεφτείτε την Ταϊλάνδη Έτος 2023: Καταπληκτικά Νέα Κεφάλαια» αντιπροσωπεύει μια δέσμευση της ΤΑΤ και όλων των ενδιαφερομένων στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, καθώς και ως λαός της Ταϊλάνδης για να διατηρήσει την εμπιστοσύνη των τουριστών στην Ταϊλάνδη ως προτιμώμενο τουριστικό προορισμό».

Μέσω της καμπάνιας «Visit Thailand Year 2023: Amazing New Chapters», η TAT δίνει έμφαση στην προώθηση και ανάπτυξη τουρισμού υψηλής αξίας και βιώσιμου τουρισμού στην Ταϊλάνδη. Αυτό περιλαμβάνει την αύξηση της τουριστικής προσφοράς (Shape Supply) με στόχο την προσφορά τουρισμού που βασίζεται στην εμπειρία και την αξιοποίηση των 5F ήπιας ισχύος θεμελίων του βασιλείου – Φαγητό, Κινηματογράφος, Φεστιβάλ, Fight και Μόδα – για να προσφέρει ουσιαστικές ταξιδιωτικές εμπειρίες στην Ταϊλάνδη.

Επωνυμία «Amazing Thailand».

Η TAT θα συνεχίσει να επικοινωνεί και να ενισχύει τη μακροχρόνια επωνυμία «Amazing Thailand» στην παγκόσμια καμπάνια της. Αυτό θα τονιστεί από την ιδέα του "Amazing New Chapters" για την προώθηση των πολιτιστικών αξιών της Ταϊλάνδης ήπιας ισχύος και την έμπνευση ταξιδιωτών από όλο τον κόσμο να επισκεφθούν ξανά την Ταϊλάνδη και να επιβεβαιώσουν περαιτέρω την καθιερωμένη θέση του βασιλείου ως μία από τις πιο δημοφιλείς διακοπές στον κόσμο κηλίδες.

Εν τω μεταξύ, εισάγει τη νέα ιδέα «Δημιουργήστε τη σωστή στιγμή» στην εγχώρια καμπάνια της για να εμπνεύσει τους εγχώριους ταξιδιώτες να ταξιδεύουν περισσότερο στη χώρα.

“Καταπληκτικό 5F και περισσότερα”

Η TAT παρουσιάζει τη νέα ιδέα «Amazing 5F and More», με στόχο να προσφέρει ουσιαστικές ταξιδιωτικές εμπειρίες σε διάφορες πτυχές όπως η ευεξία, η πολυτέλεια και η Ταϊλάνδη. Ταυτόχρονα, δίνει έμφαση στη βελτίωση της ποιότητας των τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών, προκειμένου να οδηγήσει την τουριστική βιομηχανία της Ταϊλάνδης προς τη βιώσιμη ανάπτυξη. Μεταξύ των βασικών δραστηριοτήτων είναι το έργο Good Host New Chapter Season 2, η πιστοποίηση Amazing Thailand Safety and Health Administration (SHA) και το 14th Βραβεία Τουρισμού Ταϊλάνδης.

Μια σειρά εκδηλώσεων για την ανάδειξη των θεμελίων μαλακής ισχύος 5F του βασιλείου – Φαγητό, Κινηματογράφος, Φεστιβάλ, Αγώνας και Μόδα – θα πραγματοποιούνται καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

  • Φαγητό – έχουν προγραμματιστεί τουλάχιστον δύο εκδηλώσεις: Εκπληκτικές Ταϊλανδικές Γεύσεις κατά τη διάρκεια Μαρτίου-Ιουνίου και Διεθνές Φεστιβάλ Τροφίμων της Μπανγκόκ τον Ιούνιο.
  • Φεστιβάλ – οι εκδηλώσεις περιλαμβάνουν το κινεζικό νέο έτος τον Ιανουάριο, το Songkran Thai New Year τον Απρίλιο και το Loi Krathong τον Νοέμβριο.
  • Film – το Amazing Film Festival Experience τον Αύγουστο, ενώ προγραμματίζεται μια εκδήλωση της σειράς Y Meet & Greet.
  • Fight – Καταπληκτικό Muay Thai Festival τον Φεβρουάριο.
  • Fashion – Valentine Fashion TV Beach Award Festival τον Φεβρουάριο.

Πολιτική και Σχεδιασμός

Για να οδηγήσει τον τουρισμό προς τη βιωσιμότητα, η TAT υιοθετεί το μοντέλο BCG για να αναδείξει τον γαστρονομικό τουρισμό. Με τη συλλογή και ανάλυση δεδομένων υπό «Από το Policy Lab στο πραγματικό προϊόν στρατηγική, η TAT έχει καταλήξει στο μοντέλο βέλτιστης πρακτικής για να αναδείξει τη βιολογική κουζίνα και να μετατραπεί σε επιχείρηση χωρίς αποκλεισμούς και σε έξυπνο βιολογικό αγρότη, που οδηγεί στη δημιουργία εισοδήματος για την τοπική κοινότητα.

Τεχνολογία και καινοτομία

Βλέποντας «Ψηφιακό ως αλλαγή παιχνιδιού»Η TAT αξιοποιεί την τεχνολογία και την καινοτομία για να προσθέσει αξία και να μετατρέψει τον Ταϊλανδικό τουρισμό σε Έξυπνο Τουρισμό. Αξιοποιεί τους κατόχους Digital Asset μέσω των έργων TAT NFTs, προωθώντας τα τουριστικά προϊόντα και υπηρεσίες της Ταϊλάνδης με εικονικές τέχνες και Metaverse. Εισάγει το '3 Εγώ' έννοια: Νοημοσύνη – χρήση Big Data και δημιουργία Ψηφιακού Γραμματισμού για τους υπαλλήλους του TAT, Καινοτομία – ανάπτυξη νέας καινοτομίας και ταξιδιωτικής τεχνολογίας και Επένδυση – επένδυση σε ψηφιακό μετασχηματισμό, όπως Start-up, Venture Capital, Cloud funding κ.λπ.

Η TAT δεσμεύεται να αναπτύξει το ανθρώπινο δυναμικό της για να είναι έτοιμο να υποστηρίξει και να συνεργαστεί με την τουριστική βιομηχανία της Ταϊλάνδης, ενισχύοντας και βελτιώνοντας τις εργασιακές της διαδικασίες μέσω της καινοτομίας και της τεχνολογίας.

Διεθνής Αγορά

Η ΤΑΤ υιοθετεί την 'Great Resumption Episode II' στρατηγική για αγορές μικρών αποστάσεων.
Αυτό περιλαμβάνει:

1) Η Κίνα επέστρεψε – Δίνοντας έμφαση στην αξιοποίηση των αναδυόμενων τμημάτων και στην ενίσχυση της συνεργασίας με τις αεροπορικές εταιρείες για την αύξηση των πτήσεων αεροπορικής πρόσβασης για την κάλυψη των αυξανόμενων απαιτήσεων και την προώθηση νέων τρόπων μετακίνησης, όπως τα χερσαία σύνορα.

2) Στόχος 7 ψηφίων – Εστίαση σε ταχέως αναπτυσσόμενες αγορές, όπως η Κίνα, η Μαλαισία, η Ινδία και η Νότια Κορέα, καθώς και η συνεργασία με συνεργαζόμενους πράκτορες και αεροπορικές εταιρείες.

3) Color Your Life by Amazing Thailand – Ενσωματώνοντας απρόσκοπτα την επωνυμία Amazing Thailand στο κομμάτι της ζωής του τουρίστα μέσω εκδηλώσεων προώθησης επιτόπου και εικονικού μάρκετινγκ.

4) Υπεύθυνος Τουρισμός – Υποστήριξη ΕΚΕ και υπεύθυνων τουριστικών έργων, όπως το Reborn the Nature για την υποστήριξη της τουριστικής βιωσιμότητας.

5) 2 Tier, Second to None – Ενθάρρυνση των επισκεπτών να επισκέπτονται τους αναδυόμενους προορισμούς, ενώ προμηθεύονται νέα τουριστικά τμήματα από δευτερεύουσες πόλεις στη Νότια Κορέα, την Κίνα, την Ινδία, το Βιετνάμ και τη Μαλαισία.

Για τις αγορές μεγάλων αποστάσεων, η ΤΑΤ υιοθετεί το 'ABCD Fast Forward' στρατηγική.

A – Airline Focus για συνέχιση της συνεργασίας με τις κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες. όπως η Qatar Airways, η Etihad και η Oman Air για την επέκταση νέων δρομολογίων και την αύξηση της συχνότητας των απευθείας πτήσεων.

B – Big Cities and Beyond για διείσδυση σε νέες αγορές σε μεγάλες και δευτερεύουσες πόλεις. όπως το Βουκουρέστι στη Ρουμανία και η Σόφια στη Βουλγαρία.

Γ – Η συνεργασία είναι το κλειδί για τη συνεργασία με νέους εταίρους, συμπεριλαμβανομένων των αεροπορικών εταιρειών. όπως Delta Airlines, Air Canada, FlyDubai και Aeroflot και διαδικτυακό ταξιδιωτικό γραφείο. όπως το Almosafer και το SAGA Holidays.

Δ – Προορισμός για Όλους για την προώθηση της Ταϊλάνδης ως «Προορισμού όλο το χρόνο» για την κάλυψη της ζήτησης επισκεπτών ανεξαρτήτως εποχής και με όλα τα τμήματα, συμπεριλαμβανομένης της οικογένειας, της ιατρικής και της ευεξίας στη Μέση Ανατολή ή των LGBTQ+ στην Ευρώπη και την Αμερική.

Εγχώρια αγορά

Η ΤΑΤ εστιάζει σε "Αξία πάνω από τον όγκο" κάτω από το νέο «Ταξιδέψτε την Ταϊλάνδη σε περιορισμένη έκδοση» έννοια που αναδεικνύει τις 5F Soft Powers για να καλύψει τις διάφορες ανάγκες των εγχώριων ταξιδιωτών.

Διάφορες εκδηλώσεις σχεδιάζονται για το 2023 για να εμπνεύσουν τα εγχώρια ταξίδια, όπως τα ταξίδια 365 ημερών στο Amazing Thailand, το Vijit Thailand 2023 και το Amazing Thailand Festival Experience 2023.

Η TAT συνεχίζει επίσης τις προσπάθειές της να ενθαρρύνει τους εγχώριους ταξιδιώτες να επισκέπτονται αναδυόμενους προορισμούς τις καθημερινές για να επεκτείνει τις δαπάνες και να εξισορροπήσει τη χωρητικότητα των προορισμών.

2023 Στόχοι

Η TAT αναμένει να υποδεχθεί 25 εκατομμύρια διεθνείς τουρίστες και να εμπνεύσει 250 εκατομμύρια ταξίδια εσωτερικού το 2023. Ο στόχος για τα συνολικά έσοδα από τον τουρισμό είναι 2.38 τρισεκατομμύρια μπατ, που περιλαμβάνει 670-880 δισεκατομμύρια μπατ από τον εγχώριο τουρισμό και 1.5 τρισεκατομμύρια μπατ από τον διεθνή τουρισμό.

Η αρχική έκδοση αυτού του άρθρου εμφανίστηκε στον αδελφό μας ιστότοπο, The Pattaya News, που ανήκει στη μητρική μας εταιρεία TPN media.

-=-=-=-=-=-=-=–=-=-=-=-=-=-=-=

Μην ξεχάσετε να εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο και να λαμβάνετε όλα τα νέα μας με ένα καθημερινό e-mail χωρίς spam Κάντε κλικ εδώ! Ή, εισάγετε το e-mail σας παρακάτω!

Βοηθήστε στην υποστήριξη του Phuket Express το 2023!

Χρειάζεστε ιατρική ή ταξιδιωτική ασφάλιση για το ταξίδι σας στην Ταϊλάνδη; Μπορούμε να βοηθήσουμε!

Εγγραφείτε
Goongnang Suksawat
Η Goong Nang είναι μεταφραστής ειδήσεων που έχει εργαστεί επαγγελματικά για πολλούς ειδησεογραφικούς οργανισμούς στην Ταϊλάνδη για πολλά χρόνια και έχει συνεργαστεί με το The Pattaya News για περισσότερα από τέσσερα χρόνια. Εξειδικεύεται κυρίως στις τοπικές ειδήσεις για το Πουκέτ, την Πατάγια, καθώς και ορισμένες εθνικές ειδήσεις, με έμφαση στη μετάφραση από τα ταϊλανδικά στα αγγλικά και ως ενδιάμεσος μεταξύ των ρεπόρτερ και των αγγλόφωνων συγγραφέων. Κατάγεται από το Nakhon Si Thammarat, αλλά ζει στο Πουκέτ και το Κράμπι εκτός από τις μετακινήσεις μεταξύ των τριών.